Jaha nu sitter man här med en egen blogg. jag som har frågat alla som bloggar - varför håller du på med den där skiten för har du inget vettigare för dig? det lär jag ju få äta upp nu.
jag frågade min man igår om han tyckte jag borde börja blogga då alla har varit på mig och sagt -du som ändå är hemma och är mammaledig börja blogga.
precis som att man inte har att göra ändå.
allt ska skötas lagas mat, städa, diska, sköta barn, ROA barn m.m.
mitt stora nöje är onsdagar kl 10.00-12.00 då jag och min vän Åsa mes son åker på babyrytmikoch sång. även torsdag samma tid. detta kommer nog att berättas om längre fram.
bilden är hämtad från eddies dop.
0 kommentarer:
Skicka en kommentar